Hodnotenie a klasifikácia žiakov

Vo vyučovacom procese sa hodnotí a klasifikuje písomný aj ústny prejav. Do polročného a koncoročného hodnotenia a klasifikácie sa zahrňuje aj aktivita na vyučovaní, pravidelná príprava na vyučovanie , domáce úlohy a zabúdanie uč. pomôcok.

Na hodnotenie písomných tematických previerok, kontrolných previerok, vstupných a výstupných previerok,písomných testov  bude využívaná táto stupnica:

 100 - 90%  =   1 (výborný)

  89 - 75 %  =  2 ( chválitebný)

  74 - 50 %  = 3 ( dobrý)

  49 - 25 %  = 4 (dostatočný)

  24 - 0%  =  5 ( nedostatočný)

Pri krátkych previerkach (päťminútovkách, desaťminútovkách, bleskovkách), pravopisných cvičeniach bude klasifikácia určená učiteľom podľa dôležitosti a náročnosti preverovaných vedomostí.

Cvičné diktáty nebudú klasifikované, budú hodnotené motivačne pečiatkou, nálepkou ap.

Kontrolné diktáty:

počet chýb      0 - 1  = 1

                       2 - 4 = 2

                       5 - 7 = 3

                       8 - 10 = 4

                      11 a viac = 5

Počet a zameranie kontrolných diktátov v 3. ročníku:

počet: 10
Zameranie:
1. Opakovanie učiva z 2. ročníka ZŠ
2. Slová s l, ĺ, r, ŕ
3. Vybrané slová po b
4. Vybrané slová po m
5. Vybrané slová po p
6. Opakovanie učiva za 1. polrok
7. Vybrané slová po r, s
8. Vybrané slová po v, z
9. Slovné druhy
10. Opakovanie učiva z 3. ročníka ZŠ